Önskeinlägg

Jag har fått en fråga om jag kunde berätta om mina kompisar och vad dem betyder för mig. Så jag börjar att berätta om dem som har blogg sen om resten av kompisarna. Evelina Evelina och jag lärde känna varandra i ettan fast det var inte då vi blev så bra kompisar. Jag tror det var i femman så gjorde jag och Evelina en TALANGSHOW tillsammans och det var efter den vi blev bra kompisar. Evelina är alltid snälla och man kan prata med henne om allt och veta att det stannar där. Läs hennes Super bra blogg: www.evelinawederbrand.devote.se Charlotta Charlotta går i min parallell klass och vi blev kompisar förra året. Först började vi segla tillsammans och sen var vi på seglarläger på sommaren och det var då vi blev kompisar. Charlotta är väldigt snäll och rolig och man har alltid kul när man är med henne. Läs hennes underbara blogg: Filippa: Filippa är en av mina absolute bästa vänner och vi lärde känns varandra i förskolan. Men det var typ i fyran vi började vara med varandra. Med Filippa så kan jag vara mig själv och jag kan berätta allt för henne och då vet jag att hon lyssnar och inte berättar för någon annan. Filippa betyder verkligen jätte mycket för mig. Och jag hoppas vi kommer i samma Klass till högstadiet. Läs den bästaste bloggen här.! • Tilde Tilde är nog den äldsta kompisen jag har. Vi träffades på dagis när vi var fyra år och vi blev redan bästisar då. Tilde började på mitt dagis för hon hade flyttat och Tilde dansade. Så jag började också i dans och det går vi fortfarande i tillsammans. Tilde är en jätte bra kompis som man alltid kan lita på. •Johanna Johanna går i min klass och vi lärde känna varandra i förskolan och vi blev nog kompisar ganska tidigt. Men det var typ i tvåan som vi blev bra kompisar. För då gjorde vi två Tilde, Minoo och Siri en film. Johanna är jätte snälla och rolig, så man har alltid roligt med henne. • Minoo Minoo och jag lärde känna varandra i förskolan. Och vi blev nog bra kompisar i typ tvåan när jag var hemma hos henne och såg hennes mammas skor, ( haha) nej men vi blev nog också kompisar typ innan vi gjorde våran film. Minoo är väldigt rolig att vara med för hon kommer alltid på roliga saker att göra och hon är jätte snäll. • Wille Wille går i min parallell klass och han och jag blev kompisar för ungefär ett halvår sen. Och efter det har vi varit väldigt bra kompisar. Wille är jätte rolig och jätte snäll , och jag kan verkligen berätta allt för honom! Han är klart min bästa killkompis. Ha det så bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback