Q/A

Svarar på fler av frågorna imorgon!

Använder du löshår?

Ja det gör jag, fast inte alls ofta bara när jag ska fläta håret och vill att flätan ska bli lite längre.

Vilken klass går du i?

Jag går i 6A på dalaskolan!

Vilken skola ska du börja i till högstadiet?

Påvelund

Favorit outfit för sommar, vinter, hemma, och skolan?

- Sommar så är det nog typ shorts och ett linne.

- vinter så har jag ingen aning

- hemma så är det nog Juicy dress

- skolan är nog typ jeans och en blus kanske, ;)

Favorit skor?

På vintern är det klart Uggs!

Vad har du för skolväska?
Jag har ingen speciell har typ olika väskor.

Kan du visa ditt rum?
Aa visst, kan göra det i ett videoinlägg någon gång.

Vad planerar du att köpa här näst?

Ska beställa lite saker från VS ikväll typ.

Bästa vänner?

Har många bra kompisar men dem bästa är nog, Filippa, Tilde, minoo, Johanna, Lisa och Wille.

Favorit parfym?
Someday, om man inte räknar med body mister.

Vad ska du ha på dej på skolavslutningen?
Kan du visa?

Vet inte riktigt än men jag kan såklart visa när jag vet det.


Vad har du för kamera?
Nikon 3100

När fyller du år?

15 Juni :D

Vart har du köpt din svarta kjol?
Kan du visa den?

Just den är från bikbok tror jag men jag kan såklart tipsa er om liknande kjolar.

Favorit mat?

Har inte bara en men en av dem är nog potatisgratäng.

Favorit affär?

Har olika men typ, Tessie, Gina Tricot, kanske Design Only.

Familj?

Mamma, pappa och lillasyster

Husdjur?

Jaa, en katt!

Intressen?

Typ vara med kompisar, dansa, segla, sjunga. Och typ shoppa;)

Favorit godis?
Sura godisar typ.

Gillar du spenat?
Nejjj

Vad gillar du att göra när du är Ledig?

Typ vara med kompisar, och vara inne i stan och sånt.

Älskar du Wille?
Ja såklart ;)

Bästa årstiden?
Sommar klart!

Sommar eller vinter?
Sommmaaar!

Favorit outfit?

Vet inte riktigt men typ Juicy dress eller jeans och blus.

Gillar du skolan?

Ibland:/

Favorit ämne?
Typ matte och engelska.

Pojkvän?

Nepp!

Sol eller snö?

Sol!

Vart bor du?
Vilken stad?

Göteborg

Senaste inköp?

Typ en presenter till mamma som jag köpte inne i stan idag.

Kan du visa din garderob?
Visst!

Vad ska du göra i sommar?

Jag ska till Kroatien, vara på Orust och vara med kompisar.

Är du kär i någon? Om inte vem var du kär i senast?

Nej det är jag inte, kommer inte ihåg men tror det var typ Wille:P

Blondin eller brunett?

Fint med både och men jag är ju blondin så jag tycker kanske blondin men dem som är brunetter är såklart jätte fina i det!

Lockigt eller platt?

Olikaaa

Hollister eller Abercrombie?

Både och, kanske mest Abercrombie

Bästa mascaran?

Typ The "Volyme Express" eller vad den heter.

Bästa dag i veckan?
Typ lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback