-

Vet att jag verkligen inte bloggar något! Men jag har verkligen inte tid just nu det är Lixom skola, skola, skola..
Och sen dans..
Men ska verkligen försöka! Lovar!
Idag har jag varit i skolan började tidigt men hade en lektion och sen nästan 2 timmars håltimma. Åkte direkt efter skolan för att fira Tilde som fyller år idag! Grattis älskling!
Sen dansade vi ett pass och mamma kom upp och hämtade mig.
Vi åkte och handlade lite mat, och så gick jag och köpte en ny kofta och en jeans kjol jag velat ha! Så är super nöjd.

Ni får gärna kommentera idéer on vad jag kan blogga om för då blir det mycket enklare för mig.
Imorgon tänkte jag fixa några collage och lite sånt så det kommer väll upp någon gång imorgon.

Ganska skön dag imorgon.. Men berättar mer om dagen imorgon!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback