Detta var min dag

Vet inte vad som hände med förra inlägget? Men aja..

Dagen har varit bra inte så många lektioner, 1 timma och 50 minuters håltimma så det va najzz.
Efter skolan gick jag hem med en gång och fixade i mitt rum och sedan satte jag mig och kollade på några avsnitt av GG, åååh det får verkligen inte ta slut!

Just nu är allt relativt bra förut om att jag är så sjukt förkyld och känner mig inte jätte bra, men måste gå till skolan så..

Senare mot kvällen åkte jag och mamma och handlade mat fick även med mig ett nytt schampo och en ny shine spray jag tänkte prova.
Kan såklart tipsa om den, det vill säga om den är bra.

Har inga spikade planer än för efter skolan imorgon men ska kanske på en invigning med mamma imorgon, så ni kommer få höra mer om imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback