Idag

Jag blir så arg!
Hade precis skrivit ett långt inlägg om vad jag gjort igår och göra idag men när jag skulle lägga upp det försvann det bara.
Aja får skriva om det.

Dagen igår var så mysig, och spat var hur fint och mysigt som helst.
Nästan en av dem bästa dagarna på hela sommaren.
Efter spat så lämnade vi Orust för sommarn.. Lite tråkigt..
Och åkte till Tjörn eftersom min faster har sommarland där med mina kusiner.
Så vi åt middag där, och badade lite.
Precis när vi kom dit så berättade min faster om ett typ smycke ställe med en massa fina smycken så vi åkte och titta.
Ååh det var hur sjukt fina hade gärna köpt fler men köpte bara ett dödskalle armband som är blått. Men jag är jätte nöjd ändå.
Hon har även en webbshop som jag kan länka någon gång.

Efter det åkte vi hem till Göteborg, och vi kom hem runt halv 11- 11.

Har inga speciella planer för dagen det enda som är bestämt är att jag ska vara med Tilde och Filippa och det ska bli så kul! Har inte träffat dem på så länge och har saknat dem jätte mycket!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback