LAGER 157

Kvällen var bra direkt efter skolan åkte jag hem och hemma mötte jag Liselott och Svea. Åh vad hon är stor nu!
På kvällen skulle mamma ha tjejmiddag så jag var tvungen att passa Svea, men jag Tea och pappa ville hitta på något så vi åkte till lager 157 invigning kön var enorm in och när vi äntligen kommit in så var det bara att rusa till kläderna.
Vi hade även Svea med oss hela kvällen.
Vi stod i kön till att betala i ungefär två timmar så segt..
Men när vi äntligen åkte hem var nog klockan halv tio så vi hade nästan varit där i fyra timmar.
Det jag fick med mig hem var en bondelid kofta/tröja som jag är super nöjd med även en grå blus och en vit tröja.

Ha det bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback