V.32 planer

Tänkte berätta lite om mina planer för veckan.
På Måndag åker jag antagligen hem till Göteborg igen och kanske träffar någon, vet inte.
Tisdag: Så ska jag passa mina kusiner hemma hos dem, och det ska faktiskt bli super kul! En hel dag så jag ska laga mat och sånt och så har dem en jacuzzi
Så det blir bra. På kvällen ska jag packa och kanske åka ut till havet med någon.
Onsdag: åker jag till Bovallstrand med Minoo, Tilde och Johanna för Lisa bor där.
Så vi ska bo där tills Fredag och det ska verkligen bli så kul!!
Längtar verkligen efter alla så ska bli så kul att ses.
Torsdag: BOVALLSTRAND
fredag: åker jag hem ifrån Bovallstrand ve inte om det blir på dan eller kvällen, får se.
Lördag: så börjar äntligen danslägret som håller på till Onsdagen.
Och det ska verkligen bli så kul, är så sjukt taggad.
På Onsdagen eller Torsdagen åker jag tåg med Tea till Norge och vi ska bo hos några kompisar där.
Hoppas det blir mycket shoppiiiing, hahah.
Och där är vi tills på söndag morgon då vi åker hem.
Sen så börjar ju skolan, åååh är verkligen jätte nervös..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötee du
jätte fin blogg,
kan du visa dina jackor? skor?
och kan du lägga upp bilder från kroatien?

2013-08-04 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback