Förlåt

Är verkligen såsåsåsåsåsåsåsså ledsen för den hemska uppdatering men har bara tappat blogglusten helt och hållet, men ska försöka igen så det blir som vanligt.

Tänkte bara berätta snabbt om helgens planer, ikväll ska jag bara mysa med familjen och äta god mat, ska bli skönt.

Imorgon antar jag att jag ska in till stan med kompisar och köpa julklappar efter det åker jag direkt in till centralen och tar en buss upp till Marstrand där Liselott möter upp mig. Sen blir det antagligen bara mys där med Svea och Liselott och Stefan. 

På söndagen så ska Svea ha 1 års kalas med sina bebis kompisar, haha så tänkte hjälpa till lite.
Haha ska verkligen bli så kul! Ska såklart fota en massa och så ska jag försöka göra en video under hela helgen.?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har letat ett tag efter en riktigt bra mascara och undrar vilken du tycker är bra och vilken använder du?

2013-12-17 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback