Ändrade Planer-

Ändrade planer, mamma ringde nyss och berättade att våra gäster från Sthlm kommer tidigare än vad vi trott så jag och Tea och Linnea fick snabbt städa huset och göra iordning oss. Så klantig jag är och glömmer både laddaren och sladden till kameran (alltså sladden jag överför bilderna med) men fick låna Liselotts laddare sålänge och ska fråga sen om dem har en liknande sladd. Så det löser sig nog, jag och Tea tänkte gå ut senare och fota lite, hahah får se hur bilderna blir men blir någon bra så sätter jag mig och gör en ny header till bloogggiiiissen sen.
 
 
ÅÅh vad jag saknar denna tjejen, och om två dagar så åker du till Spanien! Men aja vi ses ju när vi ska till Bovallstrand.
Ha det super bra i Spanien min ängel
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback