En till

 
 
Förlåt!
Har typ inte bloggat på två dagar men jag har bara glömt bort det, har gjort så mycket annat.
Är i Göteborg nu , eller kom hit igår på morgonen på kvällen träffades jag och Minoo och vi givk och köpte B&J och satte oss vid havet och bara pratade en massa, super mysigt!
Kom hem runt halv 11 och la mig ungefär en timma efter det.
Idag så har jag bara fixat med mitt rum eftersom vi håller på att renovera det, imorgon blir det Ikea med pappa och köpa alla möbler.
Just nu sitter jag vid datorn och håller på att beställa hem några nya VS body mists till mig själv, en till mormor för hon ville ha en,hahah och en till mig själv och sedan lite andra saker från VS som blir presenter.
Lägger upp bild på den när den kommer!
 
Ska nu fortsätta med rummet och sedan gå ut och sola lite i det härliga vädret,
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback