HATAR NÄR DET BLIR SÅ

Hade precis suttit mig och skrivit ett jätte långt blogginlägg om dagen och så raderades det bara'!
så sjukt störande!
aja jag får berätta lite snabbt nu för jag ska sova,,,
Dagen har varit super mysig! 
Först var vi på en aktion med kusinerna, även fast det ösregnade och åskade!
Gillar inte att gå på loppisar så mycket men hittade ändå ett tennisrack som jag köpte för skojj skull.
Sen bar det hem och vi åt lite lunch, satte oss i bilen och sen åkte vi bara familjen runt lite och tittade på olika ställen, sen bestämde vi oss för att åka till Hällvikstrand och kolla lite.
När vi kom dit gick vi och köpte oss en glass och satte oss vid havet, super mysigt!
Kom sen hem och var super trött så la mig bara och vilade lite.
Senare på kvällen kom mormor och morfar och hans bror på middag.
Dem gick för en stund sen och ni ska jag snart sova! 
Imorgon åker vi hem till Göteborg, har inte varit hemma på super länge så det ska bli super skönt att komma hem! 
Förutom att INGA kompisar är hemma...
 
Men får väll hitta på något annat.!
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback