IMORGON ÅKER KAMERAN MED

Som ni säkert såg du kom videon från resan upp, råkade tyvärr radera videon med frågestunden eller den bara försvann ska se om jag kan fixa det annars så får jag göra en ny video.
Dagen har spenderats hos älsklings mormor o morfar, har bara tagit det lugnt och passat Svea lite. Har äntligen fått sommarjobb!
Imorgon kommer några kompisar från Stockholm och vi åker antagligen ut med båten om vädret är fint.
Ska fota med kameran imorgon så jag har några bilder att lägga upp.
Ser att bloggen blir så tråkig utan bilder men har liksom inga bilder att lägga upp så.. Men iallafall, ska även sätta mig och göra lite video som ni önskat så hoppas dem blir bra.
Ha det bra
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback