TODAY~

Båten körde in i Göteborg imorse och Gud vad skönt det var att komma hem!
Åkte hem packade upp och sen vidare till Torget med Tea och Filippa, ååh vad jag saknat henne var verkligen super kul att se henne. Fick med mig hem en ny kräm från Nivea jag tänkt att testa så får se hur den är, vi lunchade på Subway och åkte sen hemåt. Packade bara om kläderna och satte mig i bilen påväg mot Orust.
Ska vara här i 2-3 veckor nu så...
Internetet här är inte på topp men ska ändå försöka så gott jag kan att försöka blogga.

Har gjort ett videoinlägg med svaren på frågorna och nu gäller det bara att den ska ladda upp.
Så den kommer väll antagligen upp imorgon eller ikväll.
Ha det bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback