2 Juni ~

Hej!
Jag blir bara sämre och sämre på att blogga. Jag har tappat lusten för jag har inte haft något att skriva om men jag ska verkligen försöka börja igen.

Igår var ju jag på Liseberg med klassen och det var verkligen super mysigt, vi åt på Ben & Jerry, spelade, och åkt en massa roliga saker. Kom hem ganska sent och var med Johanna hemma hos henne och såg en film, runt halv tolv hämtade mamma och pappa mig.

Vaknade imorse och var verkligen hur trött som helst men gick upp och städade och sen ringde jag Johanna och jag var med henne, åkte in till torget en snabbis för att köpa en tröja men den var inte alls fin på, så det blev ingen tröja idag.

Nu ligger jag i min juicy och ska snart sova för jag är verkligen jätte trött.
Imorgon är det skola och det blir bara skola till onsdag sen är det långhelg, wihoo!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback