GLAD MIDSOMMAR

Bloggade inget igår och det beror på att jag och Johanna åkte upp till mitt land och så sov vi här och här finns det inget internet och mitt internet på mobilen är super segt.
Men aja, vaknade imorse och jag och Johanna och min familj gick hem till mormor och morfar där det var brunch
Sedan så åkte jag och pappa och lämnade av Johanna eftersom hon skulle fira midsommar på Mollösund
Och det ligger ganska nära här.
Sen blev det vidare hem igen och nu har jag fixat lite innan gästerna ska komma. Super jobbigt för jag har super ont i huvudet så måste vila en stund så jag kan vara med senare.
Klockan tre blir det firande vid midsommarstången.
Och sen vidare hem till mig!
Fotar säkert ikväll!
Så får se om jag kan lägga upp lite bilder imorgon!

Ni får ha det så bra. Och ha en super mysig midsommar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback