Lite allt möjligt

 
 
Nu på sommaren blir det inte så många blgginlägg på dagarna det blir oftast att jag berättar på kvällen vad jag gjort under dan. Och så kommer det antagligen bli rätt mycket i sommar, men det får ni stå ut med.
 
Nu sitter jag hos mormor o morfar ska sova här inatt för jag ska skypa med några kompisar ikväll och då passade det bäst att göra det här.
 
Dagen har varit mysig,först var jag,mamma,Tea,mormor och Linnea och kollade på lite saker hade egentligen tänkt att köpa med mig lite krämer och sånt hem men istället så blev det en blus. Super nöjd med den, får se om jag lägger upp bild på den men annars så kommer ni ju få se den på outfits bilder o.s.v....
 
Efter det fikade vi och åkte hem, vilade lite och sen kom farfar och familjen min kusin och farfar åkte till Lyrön för att köpa glass och bada. Men det var lite för kallt just då för att bada och det var super många brännmaneter så vi köpte en glass istället och satte oss och myste.
 
Vi åkte hem och jag gick bara in och hämtade datorn och pyamas sen gick jag ner till mormor,har suttit här ett tag nu. Ska sätta mig och göra ett sommar-collage med kläder,har inget annat att göra så jag lägger upp det sen.
 
Ni får ha det så bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback