Lite av dagen

Dagen har varit bra, starade dagen med lite Gossip Girl sen kom några kusiner och vi åt lunch hos mormor och morfar. Sen gick jag ut och sprang en runda super skönt!
Efter det så gick jag ut till studsmattan igen.. haha .. för att lära mig att göra handvolt.
 Äntligen kan jag det och är super nöjd,haha.
Nu har jag sett på lite mer GG och ätit middag hos mormor o morfar.
Imorgon åker jag och mamma, mormor, Linnea och kollar i lite affärer sen går jag ut och spriger en runda efter det vet jag inte riktigt vad som händer.
 
Nu ska jag se om jag kan lägga över lite bilder från midsommar och lite annat till datorn och kanske lägger jag upp några på bloggen.
 
Ha det så bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback