LITE FRÅGOR, NÅGRA SVAR

Q: Vad fick du av vem? Av vem fick du JC linnet och bla?     
A: Juicy linnet fick jag av Felicia;))
 
   
 Q:  Vart är Bh:n från? Push up?
 A: Den är från Lindex tror jag, och ja det är push up.
 
 
 
Q: Gillar du Tessie? Har du Primeboots? Vad har du fått i födelsedags present? Puss, super fiiiin blogg!
A: Ja jag gillar Tessie, nej det har jag inte men jag samlar till det. Jag har fått en massa fina saker, jag kan lägga upp bilder på det om ni vill?
Taack<33
 
 
 Q: Hej! Super fin blogg'!  Här är lite frågor: Vad har du ifrån VS? Hur många American Vintage har du? Vad tycker du om toms? Vårskor? Snyggt och vad du har? Vad har du för kamera? För du har verkligen jätte fina bilder!
A: Tacck, jag tar alla frågor för sig.!
 
1.Från VS har jag fyra Body mists, en body lotion, ett par trosor, ett läppglans och en liten spegel.
2.Jag har en American Vintage;))
3.Jag tycker Toms är super fint! Och vill själv gärna ha det.
4.Vårskor, själv har jag låga vita Converse och Chipies, det jag tycker är väldigt fint till vår skor är då Toms,Chipies och Toms.
5.Nikon 3100, och tack!<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback