ÖNSKEINLÄGG - FINA VÄSKOR

Har fått frågor om jag kan göra ett inlägg om fina väskor.
 
Just nu tycker jag att Longchamp väskor är super fint dem finaste färgerna tycker jag är mörkblå,svart,militärgrön, brun och rosa. Själv har jag ingen men funderar på att köpa en!
Dem kan man hitta på nätet och så tror jag man kan köpa dem på NK.
 
Marc by marc Jacobs har också jätte fina väskor,kanske lite dyrare men ändå väldigt fina!
Man kan hitta dem på olika ställen som te.x Raglady.
 
Mulberry har verkligen super fina väskor och jag har en väska där ifrån och den älskar jag verkligen.
 
Mikael kors har också riktigt fina väskor, och man kan hitta dem på te.x Raglady.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback