ÖNSKEINLÄGG - HÅRPRODUKTER

Hur får du ditt hår så fint? Några speciella hår produkter?
 
Taack!
Jag har ju lockigt hår så jag använder mig av håroljor jag använder mig av tre olika
 
1. moroccanoil - den kan man hitta hos vissa frisörer som te.x Vacker, man kan också beställa från hemsidan
www.bangerhead.se
Super bra är den! Älskar den verligen och den luktar super gott.
 
2. Bamboo- Vet inte vart man kan köpa den men vet att man kan beställa den på nätet, jätte bra och det som är så bra med den är att det är en spray och då blir det mycket lättare att använda den.
 
3. The Body Shop Oil- En hud och hår olja från The Body Shop finns i många olika lukter själv har jag citron och den luktar jätte gott, helt okej hårolja men inte den bästa .
 
När jag använder mina håroljor så duschar jag först sen när håret är blött så drar jag igenom håroljan i topparna  av håret. Det får mitt hår se mer glansigt ut och lockarna blir mycket finare!
 
Det här var inte om alla mina hårprodukter men det får jag göra någon annan dag, men hoppas ni gillar det ändå.
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback