ORUST

Godmorgon
Idag är jag egentligen tvungen att åka upp till Orust för att vi ska ha middag där med några.
Men jag orkar verkligen inte, så får se om jag kan stanna här hemma.

Imorgon ska jag vara med kompisar och det ska bli super mysigt.
Några av dem har jag inte träffat på länge, så det ska bli kul.

Ska försöka lägga upp en outfit bild sen om jag inte glömmer av, hahah.
Och sen måste jag fortsätta att packa för Kroatien eftersom jag åker på torsdag.

Har även bestämt att jag ska sätta mig idag och göra minst 7 tidsinställda inlägg som kommer komma upp när jag är i Kroatien eftersom jag antagligen inte kommer kunna blogga där.

Men ni får ha det så bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback