Vad ska jag göra i sommar?

I sommar ska jag först vara på Orust med familj och släkt,och bada och bara mysa! Kanske åker hem till Göteborg någon dag och träffar kompisar?
Sen i början av Juli åker jag till Kroatien i en och en halv vecka, och det ska bli kul!Vi ska åka till ett ställe som heter Rovinj, vi bilar ner dit och det tar 2 dagar,första dagen så åker vi med Stena Line och dagen efter så kör vi med bilen, vi stannar i Österike och sover där en natt. Sen när vi kommer fram till Kroatien så ska vi vara där i en vecka och sen bär det hemmåt igen! Så det blir nog rätt många filmer jag kommer se eftersom vi kommer åka bil så mycket-
Jag åker dit med min familj och Felicias familj så det blir super mysigt!
Jag vet dock inte om jag kommer kunna blogga när jag är där, men jag kan ju ställa in några tidsinställda inlägg kanske?
 
När jag kommer hem ska jag nog vara med kompisar och vara på orust, så det blir väll bara att ha kul i några veckor, sen sista veckan så ska jag på dansläger och det ska verkligen bli super kul!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var designar du din blogg och hur?

2013-06-28 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback