@ Orust

Vaknade ganska tidigt idag, och satte mig i sängen och myste och kollade på PLL.
Sen runt halv 9 så skulle pappa och farfar åka upp till Orust och vara där hela dan, så jag följde med så att jag kan få vara lite med mormor.
Så jag kom upp hit för en liten stund sedan, och har fikat med mormor farfar och pappa.
Nu är pappa och farfar upp vid min sommarstuga och fixar med den, och jag sitter och myser hos mormor.
Mormor berätta precis att hon skulle till Svea, Stefan och Liselott i kväll och sova över på Marstrand så jag följer nog med dit och myser.
Sen tar jag en tidig buss i morgon, eftersom jag ska dansa.
Så det blir en jätte mysig lördag.
Ska försöka hinna med och springa lite idag, och sen fota.

Ha det så bra.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback