Q/A

Hej, jag har fått fler frågor om vad jag har köpt min kjol jag hade häromdan,och vart jag hade köpt den. Den kjolen köpte jag för väldigt längesen och har bara haft den i min gaderob och den har bara tagit plats men häromdan så hittade jag den och tog den med en blus och mitt stjärp och det blev faktiskt ganska snyggt. Så det är väldigt enkelt men snyggt.
Och då tänkte jag då tipsa om vart man kan köpa liknande kjolar som inte kostar så himla mycket. Det finns jätte fina kjolar på benetton: www.benetton.com Och miss selfridge har okså väldigt fina kjolar för mellan -400-450 kr: www.missselfridge.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skärp stavas de, lär dej svenska -.-

2013-03-28 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback