Q/A

Vad är ditt fullständiga namn? Ebba Beatrice Bergqvist Favotit outfit? Vet faktiskt inte, kanske mina vanliga jeans och någon fin blus. Idol? Har många men älskar Rihanna och Justin Bieber Hobby? Att vara med kompisar,fota,dans,sjunga och att vara med familjen såklart. Favorit årstid? SOMMAR! 3 bästa kompisarna? Har jääte många men om jag bara ska välja tre (inte dem bästa) så kanske Filippa,Minoo och Wille (Johanna och Tilde) Favorit tröja? Gillar många, men älskar verkligen en av mammas blusar som jag brukar låna.
Hur gammal är du? Jag är 12 snart 13 (00) Pojkvän? Inte just nu så nej. Bärbar dator eller stationär? Stationär men använder Ipaden mest. Gillar du mej? Såklart jag gör Filippa<3 Favortit låt? Gillar tusen låtar men Nothing Like us-Justin bieber, och Stay-Rihanna och The Scientist-Coldplay Gillar du glass? Älskar glass:D Har du uggs? Japp ett par buna höga med knappar. Kan du lägga upp tips på vårskor? Såklart jag kan, kan tillochmed försöka hinna med det ikväll.? Jag gillar din stil,vart köper du dina kläder? Haha tack, olika ställen men mest på Tessie,Gina Tricot,lite olika märken o.s.v Jag är inte gay, men jag älskar dej!, älskar du mej? Haha älskar dig med Filippa ;) Gillar du tomater? Haha aa Ditt faorit ämne? Gillar sv,matte och engelska mest Gillar du någon? Vem isåfall? Inget jag säger just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback