May. 05, 2013

Hej idag har det verkligen varit en jätte mysig dag!

Först så dansade jag klockan elva till tolv men jag var inte med så mycket. Så jag fick kolla på.

Sen hämtade pappa mig på dansen och vi åkte till Liseberg och där mötte vi upp Tea, Mamma och Liselott och Svea.
På Liseberg så kollade vi på trädgårdsmässan och köpte lite saker.
Sen fikade vi, och sen åkte vi hem.

Sen så pluggade jag för provet på onsdag ett tag, orkar verkligen inte men måste.

Efter det så ringde jag Lisa och vi möttes upp och gick och köpte en Yolli Box och gick vidare ner mot havet och där satte vi oss och myste och åt av Yolli Boxen, trodde faktiskt att den skulle vara godare så jag blev lite besviken men den var ändå helt okej.
Sen när vi skulle hem så tog vi en liten omväg runt saltholmen så vi tog en liten promenad.

Nu är jag hemma och ska snart sova, för imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag och Lisa ska upp innan skolan och ta en PW.
Jätteskönt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback