May. 11, 2013

Hej har verkligen inte bloggat alls mycket och det är för att jag har haft dansuppvisning och andra saker så jag har helt enkelt inte hunnit.
Imorgon ska jag också ha dansuppvisning men ska ändå försöka hinna blogga.

Dansen gick jätte bra idag, och jag är taggad till tusen för imorgon.

Min dag idag har varit såhär...
Först vaknade jag Tilde och Johanna här hos mig och vi åt frukost och åkte till möllan sen så sminkade vi oss och så.
Sen gick hela dansgruppen till en thai restaurang, super mysigt.
Sen så hade vi ett genrep och en föreställning.
Nu på kvällen har Tilde varit här och vi har packar för klassresan.!

Puss


Kommentarer
Postat av: Ebba fan forever

Vad ska du ha på dej på skolavslutningen? Tycker du att de är fint med boyfriend jeans? Tycker du att toms är fint? Glittriga vans?

2013-05-14 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback