NÅGRA FRÅGOR, NÅGRA SVAR

VAD SKA DU HA PÅ DIG PÅ SKOLVSLUTNINGEN?

Jag ska ha en lång vit klänning och ett par skor. Men jag har beställt klänningen och den har inte kommit än så när den kommer så kan jag såklart visa den.

TYCKER DU DET ÄR FINT MED BOYFRIEND JEANS?

Ja, jag tycker verkligen det är jätte fint! Men det finns ju såklart snygga boyfriend jeans och sådana som är mindre snygga! Men annars är det jätte fint!

TYCKER DU ATT TOMS ÄR FINT?

Först gillade jag dem inte alls, men jag börjar gilla dem mer och mer.

GLITTRIGA VANS?

Helt okej, men jag skulle inte köpt det.

GILLAR DU ATT ÄTA PÅ JENSENS?

Haha aa, gillade det mycket mer förut. Nu är det helt okej, och det är eftersom jag får alltid jätte dåligt grillat kött när jag är där.

VAD ÄTER DU DÄR?

Lunchbiffen oftast!

HUR OFTA ÄTER DU BEN &JERRYS EGENTLIGEN?

Asså det blir ju så att man lägger upp när man väl äter den!
Och då för er som läser så känns det säkert som om jag äter det jätte ofta.
Men det gör jag inte, ibland så kanske hela min familj delar på en och jag ändå lägger ut en.
Så jag äter inte det så ofta som det ser ut.!

VAR PRAOAR DU?

På ett dagis i stan!

VARFÖR PRAOAR DU MED LISA?

Lite konstig fråga men aja, för jag tycker att hon är super snäll!
Och båda två ville praoa med någon.

RIKTIGT FIN BLOGG! KAN DU BERÄTTA VAD DU ANVÄNDER FÖR HÅRPRODUKTER?

Tack!<3
Aa det kan jag såklart göra!
Jag kan göra det till ett önskeinlägg.

GUD SÅ FIN BLOGG!
KAN INTE DU GÖRA FLER VIDEOINLÄGG?

Haha tack.
Jo det är klart.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback