NY SKOLA?

HUR TYCKER DU OM ATT BÖRJA PÅ EN NY SKOLA?

Just den frågan har jag tänkt väldigt mycket på det senaste.
Till hösten ska jag ju börja på högstadiet och klasserna som jag gått med i 7 år kommer splittras.

Jag kommer komma med en från min klass som jag är med, och det är Johanna och det är såklart jätte kul för vi är ändå väldigt bra kompisar.!

Men det finns så många som jag kommer sakna och några jag antagligen kommer tappa kontakten med.
Och det känns verkligen jätte tråkigt, är verkligen jätte rädd för att börja nu.

Vill bara inte sluta på dala, Dala är verkligen en jätte bra skola och jag vill inte sluta.
Jag räknar ner alla skoldagar som är kvar på dala och nu är det 14 dagar kvar.. Imorgon 13..

Men det är klart det ska bli jätte kul också att börja i ny klass och fp nya kompisar men det är också så nervöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback