Planer inför helgen

Ser verkligen fram emot helg nu även om det nyss var lov, men det ska bli jätte fint väder och det är ju alltid bra.

Imorgon så ska jag ju vara i skolan och efter det så är det ingen träning då heller så jag åker nog hem till Johanna och så myser vi hos henne och så sover jag där.

Sedan på lördagen så får jag se vad det blir, kanske Liseberg. Några som pratade om att kanske ha en filmkväll på kvällen eller något så får se om jag hår på den.
Eller om jag bara är hemma och myser eller är med Johanna eller så.

Sen på söndagen så ska jag dansa klockan 11 på morgonen i bara en timma, så det blir väll ganska jobbigt att gå upp så tidigt men ända rätt nayyyys.

Så en helt okej helg!

Nu har jag pluggar typ hela kvällen och ska snart krypa ner i sängen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback