Helgen

Har inte bloggat i helgen, har bara inte orkat...

Detta har jag gjort i helgen.

I fredags var Felicias familj på middag hos oss och det va verkligen jätte mysigt och dem sov över. Dagen efter så åkte hennes familj hem men Felicia stannade över dan och vi åkte in till stan och gick där hela dan, lunchade även på jensens. På kvällen åkte hon hem och vi gick på middag till Leos familj med tre andra familjer två av dem va Charlotta och Malin.

Vi träffade några andra senare på kvällen och sen runt halv 12 gick jag och Charlotta och Malin hem till mig och kolla på film, sen la vi oss.

Idag har vi varit på Åby badet hahah vilket var jätte kul, sen runt tre åt jag lunch på jensens igen... Med familjen och farfar (farsdag) åkte sen hem och ska snart sätta på solsidan.

Snabbt inlägg om helgen, hatar dessa inlägg men aja så får det bli har inte riktigt tid just nu att blogga.

Tre redovisningar och ett typ test/prov denna veckan så det blir nog inte jätte mycket inlägg men vi får se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback