Resplaner



Tänkte göra ett inlägg och berätta om mina resplaner som jag har just nu.

Först det som är närmast är ju skidresa, ska åka två gånger i år eller det blir nästa år i typ februari båda gångerna åker vi till Norge.
Åker nästan alltid i Norge eftersom vi har kompisar där.
Eftersom vi åker två gånger så första gången åker vi med våra norska kompisar och andra gången bara familjen.

Då vi åker med våra kompisar kommer vi bo i en jätte fin stuga mitt i backen, åh älskar att bo i fjällstugor så mysigt.

Gången efter det när vi bara åker med familjen så kommer vi bo på ett skidhotell typ som är jätte mysigt i hotellet finns det ett badpalats som liknar the reef, tänkt att efter att ha åkt skidor en lång dag i backen att bara kunna gå ner och sätta sig i en bubbelpool. Längtar verkligen!


Den andra bestämda resplanen jag har är Spanien.

I sommar ska jag till Spanien med Ella och hennes mamma och låtsat pappa, dem har ett hus där så jag flyger antagligen dit själv och möter dem där och sen flyger med dem hem.

Ska verkligen bli jätte kul att få resa med en kompis, ååh jag och Ella har redan planerat jätte mycket och jag är verkligen så taggad.

Bara sola,bada hela tiden och bli brun och såklart vara med Ella!



Sen har jag två planer till...

Det första är att jag kanske ska till Sicilien i sommar men det är inte helt säkert än, för vi har planerat en USA resa och om vi åker på den nästa år så blir det inte Sicilien.
Blir det Sicilien i sommar blir det USA året efter, men jag vill helst till USA eftsom jag har redan varit i Italien så många gånger.

Om det blir USA så åker vi antagligen bort i tre veckor och bara åker runt i USA , typ new york,Hollywood, Grand canyon och mer.

Längtar verkligen till den resan eftersom jag aldrig varit typ i London, eller USA. Vill verkligen åka dit typ och shoppa hela tiden och såklart se landet.

Så det är verkligen något jag ser fram emot.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback