Lite planer

Är jätte ledsen för att jag inte bloggat något men jag var ju sjuk hela veckan och idag har jag helt enkelt inte hunnit.
Nu i helgen har några kompisar från Norge kommit och igår så myste vi bara och hade det trevligt sen idag åkte vi och kollade när Tea och Hedda tränade och sen åkte vi ner till Långedrags världshus och tog en liten fika. Sen vidare hem och åt lite lunch och gjorde iordning sig sen efter det åkte vi och bowlade hahahah.. Kom faktiskt tvåa haha. Iallafall nu på kvällen har vi ätit middag och kollat lite på film och så. Har inga speciella planer för dagen i morgon men ska antagligen smsa någon kompis och så kanske vi hittar på något.

Så skönt med höstlov nu verkligen,.. Vill utomlands... Får väll nöja mig med Göteborg, haha.
Det ända som är bestämt för veckan är att onsdag åker vi till Orust och firar farfar som fyller år och sen på lördag eller söndag ska jag till egg & milk. Annars inget bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback