Alldeles för mycket

Skolan började 8.10 hade bara slöjd sen 2 timmars håltimma så jag Lisa, Johanna , Ella, Astrid, Linn och Agnes gick och filade på Lasse & Maja, jätte mysigt och jätte gott.
Efteråt hade jag en lektion och sen Nanna och en sista lektion.
Åkte direkt hem och pluggade och sen Vidare till dansen, kom precis hem och är helt slut.
Känner att det är alldeles för mycket just nu..
All dans och alla läxor känns inte som jag hinner, så därför prioriterar jag bloggen tyvärr sist, så just nu blir det inte så mycket inlägg men hoppas ni förstår.

Ska nu sätta mig och plugga lite till.. Och lite till.
Sen ska jag duscha och äta.

Imorgon är det skolfoto med nya klassen. Men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.? Ångest.

Har planer för helgen men berättar mer om det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback