TRÄNING OCH HÄLSA

För mig är träning väldigt viktigt, men jag är verkligen inte den där jätte hurtiga

som bara går ut och springer varje dag. Jag dansar mycket, men jag är trött

på att alla tror att det inte är någon träning för det är klart

 på vilken nivå man dansar så blir det ju mer och mer träning.

Och eftersom jag dansar endel så blir det ganska mycket träning.

Jag försöker att gå ut och springa/promenera så ofta

som det går. I somras gick det ganska bra men

nu i höst har det blivit sämre med det

men jag ska verkligen försöka komma i gång igen.

Jag själv har väldigt svårt för att just komma ut

och springa, men när jag väl gör det eller precis

har gjort det tycker jag det är så skönt,

älskar känslan efter man har tränat och

är sådär jätte trött så man knappt kan stå för då vet man att man

verkligen har tagit ut sig.

Jag älskar att träna och jag gör det inte för att bli smal jag

gör det för att kroppen mår bra av det och så vill jag ha en snygg kropp.

 

Att äta sunt är såklart det viktigaste man ska inte äta

för mycket och inte för lite, själv har jag haft lite problem

med det och då märker man verkligen hur trött man blir

när man tränar om man inte har ätit. Så jag försöker verkligen äta

lite mer så man orkar hela dagen och även nyttig mat.

En grej som jag verkligen älskar är smothies för det är så fruktansvärt

gott men också samtidigt väldigt nyttigt och så tar det bara några minuter att göra dem.

 

Jag har fått frågor på bloggen om jag är nöjd

med min kropp och det är inget jag egentligen vill ta upp här men jag kan

säga att jag är inte jätte nöjd men jag skäms inte heller, men jag

som sagt tränar inte för att bli smal jag vill inte vara jätte smal jag vill ha en

vältränad och smidig kropp.

Men jag vill gärna vara nöjd med min kropp så därför tränar jag.

 

 

 

Om ni har andra åsikter om detta så istället för att skriva taskiga kommentarer här på bloggen så får ni gärna skriva till mig på kik- ebbaberg.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Filippa❤❤❤

Bästa inlägget , du är bääst<33 puss krya

2013-09-17 @ 20:11:50
URL: http://filippaalifee.blogg.se
Postat av: Filippa❤❤❤

Bästa inlägget , du är bääst<33 puss krya

2013-09-17 @ 20:11:51
URL: http://filippaalifee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback